Termék visszaküldése
Lépések menete, hogy minden a lehető leggyorsabban menjen végbe:
- Vegye fel velünk a kapcsolatot az info@jozsikedvezmenye.hu e-mail címen vagy a kapcsolati űrlapon keresztül, és jelezze nekünk, hogy szeretne elállni az adásvételi szerződéstől. Amennyiben a visszaküldés oka a termék működési hibája vagy sérülése, kérjük, jelezze ezt az e-mailben.
- Az e-mailben kérjük, adja meg rendelés számát - ideális esetben idézze a korábban elküldött e-mailek valamelyikét a rendelés átvételéről vagy elküldéséről -, valamint a pénzvisszafizetéséhez szükséges számlaszámot.
- Az e-mail beérkeztét követően kérését feldolgozzuk, és annak kézhezvételéről visszaigazolást küldünk a címmel együtt, ahová a terméket vissza kell küldeni. A kérelem feldolgozása munkanapokon, a kézhezvételtől számított 24 órán belül megtörténik.
- Kérjük, nyomtassa ki a visszaigazoló e-mailt, és küldje el a csomaggal együtt. Kérjük, hogy a terméket megfelelően csomagolja be, hogy szállítás közben ne sérülhessen meg.
A terméket a következő címre küldje el:
Zaparkorun s.r.o.
V Honech 690
250 67 Klecany
Česká republika - Csehország
A küldeményt bármelyik futárszolgálattal feladhatja. A lehető leggyorsabb lebonyolítás érdekében javasoljuk, hogy a küldeményt a Csomagküldő kézbesítési pontokon (Csomagok egymás között) keresztül küldje el.
Adatok, amennyiben a Csomagküldő pontra szeretné elküldeni:
Név: RMAVRATKY
Vezetéknév: Adja meg a rendelése számát
E-mail: reklamace@zaparkorun.cz
Szállítási cím: 21697 - V Honech 690, 250 67 Klecany - Zaparkorun.cz
A pontos menetét itt találja: https://www.youtube.com/watch?v=t9e7wJ6oDok
Miutén a küldemény megérkezik a raktárunkba, ellenőrizzük a terméket és egy jóváírási bizonylatot állítunk ki, majd elküldjük az összeget a bankszámlájára.