Loading...
Ikona košíku A kosara üres 0 0 Ft
Loading
A kosara üres
Vásároljon még  Ft-ért az ingyenes szállításhoz.

Rólunk

Szeretném felvenni önökkel a kapcsolatot, hogyan tehetem meg?

  • A leggyorsabban a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül léphet kapcsolatba velünk, amelyet a weboldal fejlécében talál. Kérdésére legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
  • Ha a telefonos kapcsolattartást részesíti előnyben, kérjük, írja le nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapon, hogy mire vonatkozik kérdése, és adja meg telefonszámát - ügyfélszolgálati operátorunk 24 órán belül felhívja Önt. Sürgős esetekben kérjük hívja a +420 228 229 967 telefonszámot, köszönjük.

Hogyan fizethetem ki a megrendelést és milyen szállítási lehetőségeket kínálnak?

A szállítási és fizetési lehetőségeket ITT találja részletesen leírva.

Minden termék raktáron van?

A termékek a saját vagy beszállítóink raktárán találhatók, akiktől nagyon rövid idő alatt át tudjuk szállítani a kívánt terméket a saját raktárunkra, ahonnét küldeni fogjuk a megrendelését.

Milyen gyorsan kapom meg a megrendelésemet?

  • Ha a rendelésben szereplő összes termék raktáron van, 11:00 óráig adta fel a rendelését, és a bankkártyás fizetést vagy utánvétes fizetést választotta, a rendelését még aznap elküljük. A rendelést általában a feladástól számított második napon kézbesítjük.
  • Ha a lehető leghamarabb szeretné megkapni a megrendelését, kérjük, válassza a bankkártyás vagy utánvétes fizetést. Banki átutalás esetén 1-2 munkanapot is igénybe vehet a befizetés jóváírása.
  • Mi csak a küldemény feladási sebességét tudjuk befolyásolni, a kézbesítés sebességét nem - ez kizárólag a szállítmányozó cégtől függ.

Hogyan sztornózhatom a megrendelésemet?

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül és írja meg a megrendelése számát, amelyet sztornózni szeretne.

A küldeményben nem volt benne a számla. Hogyan juthatok hozzá?

Igyekszünk haladni a korral és környezetbarát megoldásokat választani, ezért a számlát elektronikus formában szoktuk küldeni. A PDF formátumú számlát a küldemény feladásáról szóló e-mailhez csatolva találhatja meg.

Milyen lehetőségeim vannak, ha szeretném visszaküldeni vagy kicserélni a terméket?

A törvény szerint a kézhezvételtől számítva 14 napon belül joga van kicseréltetni vagy visszaküldeni a terméket, tehát aggodalom nélkül vásárolhat. Több információt az üzleti feltételekben talál (a webáruház láblécében). A termék cseréjéhez vagy visszaküldéséhez, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. Kérésére legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.

Mi van, ha a megrendelt termék nincs raktáron?

Webáruházunkban csak olyan termékeket jelenítünk meg, amelyek raktáron vannak nálunk, vagy rugalmasan szállíthatók a raktárunkra valamely beszállítónktól. Előfordulhat azonban, hogy az utolsó darabot egyszerre két vásárló rendeli meg, és a második darab már nem lesz elérhető. Esetenként előfordulhat, hogy a termék már nem elérhető a beszállítónknál. Mindkét esetben azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot, és megoldást kínálunk a szituációra.

Egy olyan termék érdekel, amely jelenleg nem elérhető. Mit tehetek?

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. Kiderítjük, hogy a termék elérhető-e a beszállítónknál vagy egy megfelelő alternatívát kínálunk a termék helyett. Esetleg használhatja az "Elérhetőség figyelése" gombot és Józsi e-mailben fogja értesíteni, amint újra raktáron lesz a termék.

Nem tartózkodom Magyarországon és szeretnék önöktől rendelni. Van erre lehetőségem?

Ha más országba szeretne rendelni, arra is van lehetőség. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, mi pedig egy lehetséges megoldást kínálunk Önnek.